יום שישי, 28 בנובמבר 2014

פוסט 1 -בחירת ההתנדבות

התנדבות, מחוייבות אישית.  
מה זאת אומרת מחוייבות אישית? 
למי אתה חייב? 
התשובה היא שאתה חייב את זה לעצמך.
הבנתי את זה בזמן האחרון מכל מיני אנשים, שכשאתה תורם לאנשים אחרים,באותה המידה אתה תורם לעצמך,מעצים את עצמך, ומעשיר את עצמך.
כל אחד יכול לתרום משהו,לא משנה מה, לא משנה כמה, לא משנה איך ולא משנה מתי..
להתנדב יכול להיות מאתגר בהתחלה,ומאתגר בכלל, אבל ההרגשה שתהיה לך כשתחזור הביתה אחרי ההתנדבות,תהיה שווה את הכל.
אז כן,אני מאוד ציפיתי,ועדיין מצפה להתחיל את ההתנדבות.
אני אלך להתנדב בגן ילדים,אני אנסה ללמד אותם דברים חדשים, ואני אנסה ללמוד עליהם דברים חדשים.
בחרתי בהתנדבות הזאת בגלל שאני חושבת שעם ילדים אני אוכל לתרום מעצמי הכי הרבה, במשפחה שלי יש המון ילדים קטנים ואני הגדולה כך שיש לי נסיון.
אני מאוד מקווה שזו תהיה שנה חוויתית עבורי ועבור כל האחרים. 

תגובה 1:

  1. קים יקרה,
    כתבת ברגישות רבה!
    אני שמחה לראות כי את מבינה את חשיבות התרומה לקהילה.
    בטוחה שתתרמי מהמחויבות האישית לפחות כפי שתתרמי.
    מאחלת לך שנה משמעותית והצלחה!

    השבמחק